Ida-Dahari_logo_horizental_grey

חסר לנו מקום אחסון במשרד…

אני שומעת את המשפט הזה ה-מ-ו-ן כשאני מגיעה לעצב משרדים. איך זה קורה ? ולמה ? ומה בכלל צריך לאחסן במשרדים ?

אז מעבר לכך שבכל משרד יש שידה או כוננית לקלסרים יעודיים יש הרבה מאוד ציוד שאני קוראת לו "שקוף" שמשרת את כולם. וגם לו צריך להקצות מקום מסודר כשמתכננים מתחם.

הראשון והכי מאסיבי אז "אחסון 7 שנים" – קלסרים ותכתובת שקשורים לעו"ד, הנהלת חשבונות, תעודות משלוח של המחסן, מסמכים חשובים ופרוטוקולים של ישיבות הנהלה ודירקטוריון. כל אלו אמורים להיות מאוחסנים לפחות 7 שנים אחורה. בד"כ מיידעים חלל אחסנה עמוס מדפים כארכיב.

אח"כ יש את הציוד המשרדי השוטף שבד"כ נרכש בכמויות גדולות ומשרת את כל עובדי המשרדים והמחסן – דפי צילום, טונרים למדפסות, עטים, מרקרים, נייר דבק וכד'.

עוד נקודה שבד"כ לא זוכה להתייחסות ראויה היא הקצאת מקום אחסון לחומרי הגיינה וניקיון – נייר טואלט, חומרי ניקוי, דלי וסמרטוט, שואב אבק במשרדים עם שטיחים. גם פה לצערי אני מגיעה משרדים שבלית ברירה דלי השטיפה והסמרטוט עומדים באופן מביך בכניסה לשירותים.

משרדים ומפעלי תעשייה

גם מחלקת משאבי אנוש זקוקה למקום אחסון משלה לציוד ומתנות להפעלות, ימי כיף, אירועים וכנסים למיניהם – כוסות חד פעמיות, דגלים עם סמל החברה, מתנות עובדים, כיבוד יבש, קפה וסוכר.

בתכנון ועיצוב משרדים חשוב לתת את הדעת לדינמיקה של המקום, ולפונקציות הפועלות ולהקצות מקום גם לאזורים תפעוליים – במקרה זה אזורים לאחסון – בתוך החלל הכללי. מקומות אחסון אלו עדיף שיהיו מוצנעים עם גישה מוגבלת ולא בולטים, אך נגישים מספיק כדי לתת מענה בעת הצורך.

לפרטים נוספים ופגישת יעוץ צרו קשר

שתפו:

מאמרים אחרונים