
שיפוץ בפעימות
אנשי צבא מבינים במושגי אסטרטגיה טקטיקה ומהליכים אופרטיביים אנשי תעשייה מבינים במושגי תהליכי יצור וזרימת חומר ומעצבי פנים מבינים בתהליכי בניה לפי שלבים כאשר צריכים
אנשי צבא מבינים במושגי אסטרטגיה טקטיקה ומהליכים אופרטיביים אנשי תעשייה מבינים במושגי תהליכי יצור וזרימת חומר ומעצבי פנים מבינים בתהליכי בניה לפי שלבים כאשר צריכים
גם אני מגוונת את סביבת העבודה שלי נכון, יש לי משרד מגניב לגמרי אבל מידי פעם אני יוצאת לעבוד במקומות אלטרנטיביים כמו מרחב עבודה משותף
ישנם 2 מקומות במפעל שבהם המנכ"ל ועובד הייצור ……שווים מקומות שבהם אין היררכיה, אלא רק אנשים חדר האוכל השירותים כשההנהלה רוצה ב-א-מ-ת להשקיע בעובדים ולשפר
גם אני מקצה זמן לפיתוח עסקי והתפתחות אישיתעד איפה תהיו מוכנים ליסועכדי לפגוש את הלקוח האולטימטיבי?יש כאלו שיטוסו לאירופה כדי לפגוש את העסקה הכי מטורפת
זה הרבה מעבר לעיצוב שנראה יפה , על מה לשים את הדגש כשאתם עומדים לפני פרויקט כזה. תכנון ועיצוב פנים למשרדים הוא שם כולל לתכנון
כל עסק מבין שעל מנת למשוך אליו את הלקוחות הנכונים הוא חייב בידול.אז איך מוצאים את הבידול החמקמק בשוק תחרותי ?נתחיל מהתחלה – השוק רווי
מה המשאב הכל גדול של כל חברה ? ההון האנושי ! בזה אין ספק. מכונות טובות יש בהרבה מפעלים, גם ציוד אוטומציה טוב יכול לשדרג
בצבא קוראים לזה גאוות יחידה , בעולם העסקים קוראים לזה "מיתוג מעסיק". אז למה המושג הזה עומד בראש סדר העניינים בכל פורום מש"א ומדוע הוא
הרבה יותר קל לנו לקבל החלטות (אפילו אם הן קשות) כאשר אנחנו יודעים מה תהיה התוצאה הסופית. הפחד האמיתי הוא מהלא נודע ! וירוס הקורונה
אני שומעת את המשפט הזה ה-מ-ו-ן כשאני מגיעה לעצב משרדים. איך זה קורה ? ולמה ? ומה בכלל צריך לאחסן במשרדים ? אז מעבר לכך
כמעצבת משרדים אני תמיד מרגישה שמוטלת על כתפיי אחריות לתכנון היום יום של לקוחותיי במהלך יום העבודה שלהם. ההחלטות שאני עושה כמתכננת נוגעות לתהליכי עבודה,
הקו המודרני תעשייתי הפך פופולרי מאוד בשנים האחרונות, הוא פוגש אותנו בעיקר בעיצוב של משרדים גדולים וחללי עבודה בחברות הייטק אבל רמזים ונגיעות זולגים גם
אוטוטו וכבר מרגישים את האביב, הפרחים כבר פורחים בצבעים שמחים, העשב והדשא ירוקים מתמיד, אפשר כבר לוותר על המעיל, הרגשה של שינוי. יש משהו באביב
מהי סביבת עבודה ? לאחרונה אנחנו שומעים בכל מקום את המונח סביבת עבודה, סביבת עבודה מעוצבת, סביבת עבודה תומכת. פעם היינו פשוט "מגיעים לעבודה"….. מה
מה לא נאמר עליהם ? שהם עצלנים, שהם מולטי טאסקינג, שהם מפונקים, לא מוכנים להתאמץ ומחפשים תמיד את הדרך הקלה ביותר. דור ה Y שהם
הגיעו החגים, איזה כיף…. נאסוף את כל העובדים להרמת כוסית וברכה לחג. מ….. רגע…. איפה יכנסו כולם ? ואם נרצה להקרין מצגת ? כל מנהלת
פוסט חמישי בסדרה, והפעם חוש המישוש. מרקמים, טקסטורות, צורניות. כל מה שאנחנו חשים בקצות אצבעותינו או על העור קשור לחוש המישוש. המוח יודע לזהות חומרים
בפוסט הקודם סקרתי את השפעתו על עיצוב נכון על חוש הראיה שלנו בתכנון ועיצוב משרדים ובתי עסק. הפעם אתייחס לחוש השמיעה . איך זה קשור
זה הפוסט הרביעי העוסק בחמשת החושים בעיצוב משרדים. אם לא קראתם את הקודמים אתם מוזמנים. הפעם הנושא הוא חוש הטעם. איך קשור חוש טעם לעיצוב
פוסט שלישי בסדרת חמשת החושים בעיצוב משרדים. איך אנחנו כאנשים חווים את החלל הסובב אותנו ואיך עיצוב נכון משפיע על החושים שלנו ועל היום יום.