קולגות זה נפלא אבל תכל"ס אנחנו מעדיפים להוביל
בעולם העסקים המודרני ההחלטות של הלקוח מאוד מהירות, ועם התפתחות המדיה והטכנולוגיה הדיגיטלית אנחנו מקבלים יותר ויותר החלטות על סמך הויז'ואל. הרבה פגישות נעשות בזום,
בעולם העסקים המודרני ההחלטות של הלקוח מאוד מהירות, ועם התפתחות המדיה והטכנולוגיה הדיגיטלית אנחנו מקבלים יותר ויותר החלטות על סמך הויז'ואל. הרבה פגישות נעשות בזום,
שיווק ומשאבי אנוש הן שתי מחלקות עם מטרה זהה:
להבין מה אנשים צריכים ולחבר את חווית הלקוח/עובד לערך של המוצר/העבודה ואיך כל זה מתחבר לעיצוב החלל
מכירים את אלו שמתאמצים מדי להיות משהו שהם בעצם… לא ?! זה כמו להגיע לאירוע רשמי עם כפכפים וחוטי קשירה עם פרפריםאו להיפך – להגיע
כולנו מוכרים בשוק צבעוני ורועשדמיינו לכם באזאר טורקי , או את השוק בעיר העתיקה בירושליםעשרות של חנויות שמציעות את מרכולתן שעל פניו נראית די דומה
אצלנו הם מגיעים לראיון עבודה , עושים סיבוב במפעל ורוצים לבוא לעבוד כאן. ככה אמר לי מנהל מפעל מוביל בתחומו כשהגעתי לסיור אצלם. אנחנו שמנו
אם באמת קורות החיים היו מספיקות כמסמך בשביל לקבל עובד חדש אז למה אנחנו מזמינים אותם לראיון פרונטלי? זה קורה כל יום ובכל מקום עבודה
מיתוג מעסיק בתעשיה מסורתית כי סביבת העבודה כן קובעת
האמת שאני שונאת פוליטיקה ארגונית שנאתי אותה כבר כשהייתי שכירה בתפקיד בכיר, השתדלתי תמיד להתרחק מהרכילויות כמו "מה את אומרת על זה?" ו"שמעת מה קרה"
נניח שאתם רוצים רוצים להגדיל מכירות בעסק ולפתח מוצר חדש – ישנו תהליך מסודר שנעשה לפני שיוצאים לדרך (הרי לא תוציאו מוצר חדש לשוק לפי
הכי נכון זה מה שמתאים לנו בדיוק. לכל חברה ולכל ארגון יש את האופי היחודי שלו, את הדינמיקה עם הניואנסים הספציפיים שלהם. האנשים שעובדים ביחד
אנשי צבא מבינים במושגי אסטרטגיה טקטיקה ומהליכים אופרטיביים אנשי תעשייה מבינים במושגי תהליכי יצור וזרימת חומר ומעצבי פנים מבינים בתהליכי בניה לפי שלבים כאשר צריכים
גם אני מגוונת את סביבת העבודה שלי נכון, יש לי משרד מגניב לגמרי אבל מידי פעם אני יוצאת לעבוד במקומות אלטרנטיביים כמו מרחב עבודה משותף
ישנם 2 מקומות במפעל שבהם המנכ"ל ועובד הייצור ……שווים מקומות שבהם אין היררכיה, אלא רק אנשים חדר האוכל השירותים כשההנהלה רוצה ב-א-מ-ת להשקיע בעובדים ולשפר
גם אני מקצה זמן לפיתוח עסקי והתפתחות אישיתעד איפה תהיו מוכנים ליסועכדי לפגוש את הלקוח האולטימטיבי?יש כאלו שיטוסו לאירופה כדי לפגוש את העסקה הכי מטורפת
זה הרבה מעבר לעיצוב שנראה יפה , על מה לשים את הדגש כשאתם עומדים לפני פרויקט כזה. תכנון ועיצוב פנים למשרדים הוא שם כולל לתכנון
כל עסק מבין שעל מנת למשוך אליו את הלקוחות הנכונים הוא חייב בידול.אז איך מוצאים את הבידול החמקמק בשוק תחרותי ?נתחיל מהתחלה – השוק רווי
מה המשאב הכל גדול של כל חברה ? ההון האנושי ! בזה אין ספק. מכונות טובות יש בהרבה מפעלים, גם ציוד אוטומציה טוב יכול לשדרג
בצבא קוראים לזה גאוות יחידה , בעולם העסקים קוראים לזה "מיתוג מעסיק". אז למה המושג הזה עומד בראש סדר העניינים בכל פורום מש"א ומדוע הוא
הרבה יותר קל לנו לקבל החלטות (אפילו אם הן קשות) כאשר אנחנו יודעים מה תהיה התוצאה הסופית. הפחד האמיתי הוא מהלא נודע ! וירוס הקורונה
אני שומעת את המשפט הזה ה-מ-ו-ן כשאני מגיעה לעצב משרדים. איך זה קורה ? ולמה ? ומה בכלל צריך לאחסן במשרדים ? אז מעבר לכך