Ida-Dahari_logo_horizental_grey

עיצוב מודרני ותעשייתי במשרדים

הקו המודרני תעשייתי הפך פופולרי מאוד בשנים האחרונות, הוא פוגש אותנו בעיקר בעיצוב של משרדים גדולים וחללי עבודה בחברות הייטק אבל רמזים ונגיעות זולגים גם לבתים.

אז מהו הסגנון התעשייתי ? שימוש בחומרים שאנחנו פוגשים בד"כ בתעשייה – כמו ברזל, מתכת לא מעובדת, בטון, לבנים (בריקים) , צינורות של תשתיות וחומרי בסיס – והצגה שלהם באופן הבסיסי.

הסגנון הכללי דוגל בגישה של להשאיר את החומר חשוף, אין צורך להסתיר את התשתיות וחומרי הבנין בתוך הקירות או בתקרה. התוצאה היא מראה בסיסי, פראי, חשוף ולעיתים "לא גמור".

גם חלקים מכניים כמו תעלות מיזוג אויר או תעלות הולכה של תשתיות חשמל ותקשורת המקבלים חשיפה מכוונת משתלבים מצוין עם העיצוב הכללי של החלל.

כמובן שאין פה כוונה שכל צנרת הניקוזים והביוב תהיה גלויה , ודווקא פה המינון הוא סופר חשוב כאשר חשיפה של יותר מדיי עלולה לגרום להרגשה של "לא סיימנו" ומאידך השארה מכוונת וחשיפה של חלק מהחומרים צריכה להיות מכוונת ומאוד מדויקת.

מבחינת שימוש בחומרים הנפוצים הן פרופילי ברזל או מתכת כמו נירוסטה או אלומיניום מוברש. שילובים של זכוכית וצבעים מונוכרומטיים כמו שחור, אפור גרפיט וצבע כסוף של נירוסטה. בטון חשוף הוא כמעט MUST בסגנון הזה ותמיד יש נגיעה או שתיים שלו.

גופי תאורה בסיסיים תלויים על חוטים חשופים הפכו מזמן לטרנדיים ועכשוויים.

גם בסגנון התעשייתי, כמו בכל קו עיצובי, רמת המינון לשימוש באלמנטים יוצרים את האווירה הסופית. שימוש מעודן באלמנטים חשופים עם צבעים מונוכרומטיים עדינים – יוצרים מראה אלגנטי, סקנדינבי משהו ונעים.

שימוש מוחצן יותר בחומרים חשופים יוצרים מראה אלמנטרי בסיסי וגס יותר , שמתכתב עם הסגנון האורבני. קורות תשתית חשופות, קירות חשופים ללא טיח וחומרי גמר, צנרת בסיסית חשופה על הקירות או בתקרה.

עיצוב מודרני ותעשייתי במשרדים
לובי ומשרדים במפעל ותיק בקריות

ועם זאת אנחנו חיים בארץ חמה ושימוש בחומרים קרים בלבד עלול לגרום לנו הרגשת ניכור משהו, אז איך בכל זאת מחממים את האווירה ?

בחומר הכי טבעי , בסיסי וחם שיש – עץ . שילובים של ברזל ועץ מוצלחים בעיקר מכיון שהם הפכים – כמו ין ויאנג. חם וקר. לדוגמא בתמונה הזו של עיצוב משרדים נעשה שימוש במחיצה עשויה מפרופילי ברזל עם קוביות עץ ועציצים.

שילוב של רצפת פרקט במבנה עם קירות בבריקים אדומים וחשופים יראה כמו לופט ניו יורקי , טרנדי ולוהט.

שילוב של מחיצות מעץ במשרד המעוצב בסגנון תעשייתי יכניס מייד הרגשת בית וימתן את הקרירות של החומרים האחרים.

משרדים ומפעלי תעשייה

מה עוד ? צבע ! הוספה של אלמנטים צבעוניים לחלל מקפיצה מייד את התדר ויוצרת עניין.

שימוש בריהוט וטקסטיל צבעוני, מדבקות קיר צבעוניות או אפילו אלמנטים מצועצעים כמו נדנדה, מתקני משחק שהם בד"כ צבעוניים .

אהבתם את הסגנון התעשייתי ? רוצים גם משרד מעוצב ?

התקשרו אליי ונקבע פגישת יעוץ 052-4289211 או צרו קשר במייל ואחזור אליכם.

שתפו:

מאמרים אחרונים