Ida-Dahari_logo_horizental_grey

GALILA | צהרון במעלות

תכנון ועיצוב מועדונית לילדים במעלות. שטח כולל 100 מ"ר + חצר 15 מ"ר.

המועדונית פועלת בשעות הצהרים ועד אחה"צ ומגיעים אליה ילדים בגילאי 6-13 אחרי שעות ביה"ס. במועדונית הם מקבלים ארוחה חמה , משחקים ועושים שיעורי בית ושוהים במקום מוגן בזמן שהוריהם נמצאים בעבודה.

המצב ההתחלתי היה מאוד מבולגן והציוד היה מיושן מאוד ושבור בחלקו. החלטתי לחלק ולהגדיר אזורי פעילות ע"י הריהוט והצבע. התקציב בפרויקט היה מאוד מצומצם ונדרשה הרבה יצירתיות ותכנון מוקפד על מנת לתת מענה לכל הצרכים כמו טיפול בתאורה , בבעית אקוסטיקה, החלפת ריהוט , פתרונות אחסנה ובעיקר לייצר מקום ילדותי ונעים.

הצבעים שבחרתי הם צבעים ילדותיים ומפנקים כמו תכלת , צהוב מאיר עיניים, כתום מנגו עסיסי, ונגיעות של ורדרד וטופי. אזור היצירה התבטא בצבעין העזים יותר , לאזור המחשבים נבחר תכלת שמיים , ולחדר השקט שהוגדר כחדר קריאה ומנוחה נבחרו צבעים חמים יותר של טופי ועץ.

מדבקות פוטפורי נתלו על הקירות, וילונות על החלונות להרגשה של בית, אריחים אקוסטיים נתלו על התקרה , גופי התאורה הוחלפו ללד , נרכשה ספה צבעונית מאיקאה , וגם ספת רביצה בהזמנה מיוחדת שנתפרה למידותיו של החדר השקט. ומעבר למה שרואים בתמונות החלל תוכנן ככה שיצרתי הרבה מאוד מקומות אחסון שהיו חסרים לפני כן.

שניה לפני שנגמר התקציב החלטתי לטפל גם בחצר, אפילו אם רק בנגיעה,אז הוספנו דשא סינטטי על הבטון החשוף שהיה וגגון בצבע אדום שמשלימים ביחד לחצר נעימה המאפשרת לילדים לצאת החוצה ולהוציא מרץ.