Ida-Dahari_logo_horizental_grey
WHEN THE SHOE FITS

WHEN THE SHOE FITS

הכי נכון זה מה שמתאים לנו בדיוק.

לכל חברה ולכל ארגון יש את האופי היחודי שלו, את הדינמיקה עם הניואנסים הספציפיים שלהם.

האנשים שעובדים ביחד יוצרים "תרכובת" של מיני אקוסיסטם עם אוירה ותרבות ארגונית שאיננה דומה לאף ארגון אחר.

בדיוק על הניואנסים האלו חשוב להקפיד כשמתכננים מרחב עבודה.

לדוגמא –

  • אם החברה מייצרת מוצרים שהם ברובם CUSTOM MADE -חשוב הקשר הקרוב והמיידי של מחלקת התפי ומחלקת הרכש. מה שלא בהכרח רלוונטי בארגונים שבהם המוצרים הם MASS PRODUCTION והרכש הוא מאוד אחיד ורציף.
  • בחברה עם כמות גדולה של עובדי יצור חשוב לייצר מספיק עמדות של מנוחה ועישון בחוץ. בעיקר להתאווררות.
  • בחברה עם הרבה עובדי מנהלה חשוב יותר לייצר מגוון של מקומות מפגש שונים לא פורמליים כמו פינות ישיבה, דלפקי בר, חדרי סיעור מוחות וכד.
  • בארגון שבו אחוז הנשים שעובדות גדול משמעותית ממספר הגברים כדאי שיהיו יותר תאי שירותים זמינים.
  • אם תמהיל האנשים בחברת סטרטאפ הם רובם בגילאים בוגרים , כנראה שפחות יתאים להם כוכים מרופדים לישיבה בודדת עם מחשב על הרגלים לעבודה אינדיבידואלית. אפילו אם זה נראה ממש מגניב והייטקיסטי.

לגבי שאר העיצוב – בהחלט יש פה עולם שלם שקשור למיתוג , צבעים , סגנון עיצובי וכמובן גאדג'טים למיניהם.

אבל הרבה לפני העיצוב עצמו – יש תכנון שחייב להיעשות חכם ומותאם בדיוק לכם.

אני מתכננת סביבות עבודה מתוך ניסיון של שנים עם מפעלי תעשייה. יודעת לשאול בדיוק את השאלות האלו שמכוונות להבנה של איך אתם הולכים ביום יום ומתאימה לכם את הנעל שהכי מתאימה לכם.

כי הכי מבעס זה ללכת עם נעל מהממת אבל כזו שלוחצת ולא ממש מתאימה לרגל.

שתפו:

מאמרים אחרונים

שיפוץ בפעימות

אנשי צבא מבינים במושגי אסטרטגיה טקטיקה ומהליכים אופרטיביים אנשי תעשייה מבינים במושגי תהליכי יצור וזרימת חומר ומעצבי פנים מבינים בתהליכי בניה לפי שלבים כאשר צריכים

קרא עוד »